Monday, October 24, 2011

terharu sangat

hey blogger. okeyy today mcm mcm la yg jadi dekat aku ni. enth laa, spe salah sape btol pon aku tak thu la. yehhh. kali ni aku nak cerita about my lovely dady. hehe. bkn my lovely hubby okey. hmmm :/ nak tahu tak aku just nk ckp dkt ayah thanks sgt sgt :( sebab kn ayah sangup amek balik kerja. dah la jauh tu. ayah pulak tngh kerja lg. die sanggup kua kerja kejap. dah la tngh hujan hujan pulak tu kn then amek aku balik kerja. yehhh. thanks. aku terharu laa sbb ayah terlampau care sgt aku. care ke? yelaa kot kn. hehe. actualy aku ckp dkt fix yg 3 hari ni nak die amek aku balik kerja. tp enth laaa. petang tu die mcm? upsssss. :D aku call mama ckp tkde spe nak amek ni. call along call daus. sume tk bole amek. huh. then mama cpt cpt je call ayah. ayah pulak teros call aku.

"alang tungu dekat office sampai ayah dtg tau. tunggu kejap je tau, jangan pegi memane"

okeyy, letak je hp teros aku nanges tanpe henti sampai ayah dtg. hmmmm. thanks ayah. sayang ayah sgt sgt. ehh korg mesti pelik kn kenape aku tk mntk tlong dkt kawan kawan aku? ecehh actualy aku kurang or tkde kawan kot. yelaa dlm life aku just ade mama ayah hubby along yaya daus and eka jee. sayang korg semue sgt tau, especially my hubby lovely <3 TAUFIQ ABD SAMAD. kbyee ;)

No comments:

Post a Comment