Wednesday, September 21, 2011

kedekot yang amat !

whahaha. saket hati je bile egat kot! tkpe tkpe. aku nk cerita jugak ni. nak thu tk? cerita pasal kawan aku yg kedekot gila babi :D start kn. semalam aku text BEDAH ni sbb nk pinjam satu barang die. barang ap? haa tk bole ckp la. nnt die terase pulak. tak sampai hati kot. hishh, naseb la aku ni still ade rase syg lg dkt kau kot. klu tk TERANG TERANG aku dah type nme kau ni :D hahah bia padan muke kau. then die tk rep text aku kot, aku pon menunggu la dgn penuh harapan kot nye dapat la die bg pinjam kn. sbb mmg dah tkde org laen kot. tunggu pnye tunggu die tk text ak jugak. last aku teros call die. haa kan senang mcm tu :) dialog nye mcm ni yeaa.

eyqin : hello hyee. bedah kau kt mne ni? kau dpt tak text aku?
bedah : rumh je. dapat.
eyqin : ohh. aku text npe tk rep? lame aku tungu kot.
bedah : yeke. hmm.
eyqin : kau ade kn ******? okey nk pinjam jap. tau weyh. skunk yea. abg kau ade rumh kn?
bedah : ade. enth la. tu abg aku punye.
eyqin : pinjam jap. kejap je . sumpah aku urgent gila ni *buat suare sedih*
bedah : enth aku tk thu la.
eyqin : please *lagi suare sedih plus mimik muka kot*
bedah : enth. TAK BOLEH!
eyqin : yeke? tkpe la. HAMPAA GILA! :( dalam hati dah maki maki kot. okey la bye BEDAH :(
then tut tut tut tut letak la hp ni.

FUCK! SIALLLLL! BABI punye kawan. kedekot gila. kau egt brg yg aku nk pinjam tu beratos ratos ke hange nye? murah je. rosak pon aku bole ganti 100 kau utk kau! PFFTTTTTTT! sialll perangai tk pernah berubah. sumpah berkira gila. dari zaman skola smpai la dah keje ni, kau mmg KUNO! wahahah :D

yeaa. knpe yea aku nk maki maki ni pulak? hmm tkde la. sbb aku egt kot. aku bnyk tolong die. teman kau shopping, dengar cerita kau, hantar kau ke sana ke mari, teman kau dating :D lg bg kau pinjam brg aku sana cini. sumpah weyh dari dulu aku tk pena nk berkira kot dgn kau. sbb kau tu kawan aku! tk kesah la aku tngh tkde mood ke penat ke ape ke, sume aku layan kn je kau. tapi semalam aku KECEWA gila. perangai kau still same kot. BERKIRA BERKIRA AND TERLAMPAU SGT BERKIRA!
aku tolong kau, tapi semalam frstime aku mntk kau pinjam brg, tapi kau kedekot gila! hishhh. mcm ni ke kau lyn kawan? ohh shitt, ptot la kau ni tkde ramai kawan. sbb kau sumpah berkira gila babi. and PENTINGKAN DIRI SENDIRI! kalau aku tk kawan dgn kau pon tkpe ahh. tk menyesal. okey. jangan egt kau tu telampau hot sgt! puiiii . KBYE, fuck :D

No comments:

Post a Comment