Monday, September 26, 2011

dating :)

oh heyyhey. yeahh today nk update blog lagi bout me and my prince. ecehhh :) last weekend haritu kua date lg dgn my hubby, aww. yess plan nak kua tengah hari then pergi usha movie pstu usha usha brg yg berkenan dkt hati ni. tapi usha je la, nk beli? hmm harapan. maklumlah kua pon hujung bulan. so kne paham la. poket kosong. hehe, dah dapat gaji baru moley shopping puas puas. tapi b kene belanje huny la. whahaha :) nak tngok movie sbb dah lame sgt kteorg tk tngok movie dkt wayang. heheh. windu la. asyik tngok movie dkt rumh je, bosan ahhhh :D then bngon ah tngh harinye ciap ciap nk pergi sunway. aww . dah semangat semangat ni, tapi ade la pulak satu hal nye. b aku ni tetibe bos die call swh pegi tempa kerja die kejap. haihhh. dah dtg. bos nye pulak tkde. hadoyyy. so kne la kteorg tungu. lame pulak tu. janji pukul 1, tp datang nye tk pon. ini laa, janji keling! bhahaha :D tungu punye tungu, lame gile! sampai hujan kot. hilang mood aku teros nk pergi dating tngok movie. haihhhh :/ nabes la b aku nk pujok pujok ckit, semangat la ckit aku ni kn. ecehhh. yelaaa bos b pon dah sampai enth dorg buat ap kn, tungu la kejap. yess kerja die pon dah setal dkt pkol 4pm. whahah. seronok kn tungu kejap kejap ni :) choiiii.

kteorg pon teros ah bgegas pegi sunway. yelaa, tk sabar nk date kn tngok movie. ade je pengacau nyee. haihhh. msok je sunway, jum usha movie. whahaha, ramai nye org. kene tungu lg la ni kn? ohhh letihh dah :( hilang mood nk tngok movie la. sbb b nie rajin nak jage mood aku ni die pon pegi usha la kejap jgk kn. then mcm penoh je movie yg kteorg nk tngok ni. so aku yg mcm tkde mood ni ckp, jum la. tk yah tngok movie, dah petang. jum jalan jalan makan je. yeaa *aku suka mkn. bhaha. then start la kteorg bjalan sana cni, msok kedai sana cni. sampai dah lengoh lengoh kaki ni. bhahah. kelakar je. mcm org tua dah. then rest la kejap. dok la dkt lua sunway ni. tman b ni isap rokok kn. huhu. dah msok balik, nk pegi makan. sbb dah lapar :D actualy aku nk mkn mdc je. tp b nk ngade ngade ah pulak nk minum coffee bagai. last pegi ah J.CO donuts. msok je teros aku terliur tngok donuts. nyumm nyumm, menyelerekan :) tp last tmpt pulak full. tk syok la. sedihh je aku :( haihh. then ekot la plan aku, nk mkn mcd, yess :) tp last last b pulak ckp, jum pegi pizza hut la. hahah, aku pon layan kn je la. tngh lapar kot. awww.

dah oder bagai sume makan la. whahah, kenyang gila kot aku! perot pon dah besar ni, bhahah :D tuh la oder tk engt lagi. bajet bole habes kn la tu. puii. nie b la, sume die pnye pasal. wekk :D habes habes mkn dah malam pon, then jalan jalan lg kejap pstu bru la balik rumh. tapi bfore balik rumh nk pegi klang dulu. balik rumh mak mentua aku. ecehhh mak mentua ke? whahaha :D yela kot. kn kn. yewwww yela fix ni nak jumpe family die kejap. rindu ah tu. ecehh anak mama abah kn. grr ngade je :D dah jumpe tu lepak lepak kejap dkt rumh mama die malam malam bru la kteorg gerak balik. hehe. whahaha. penat sgt kot, ngtok gile. heheh, cehh i love you b. muahh . cuti nnt, kite kua lg mesti tngok movie okey. then tak nak ade spe kacauu. semak je! nak date pon tk mjadi plan. haihh :D

heheh, muke happy je sebelom nak pergi date ni. grr :D
I LOVE YOU B ;)

muke kteorg tngh penat and lapa.bhaha, kelaka je! muke tahan ngtok kot.
 ohahahah, dah mkn mkn ni la resit nye. murah je. tapi kenyang gila :D


No comments:

Post a Comment